Koen vecht door!

Op 13 februari heeft Margo Nijnatten een benefietweekend met crossclinic georganiseerd. Dit was een groot succes en een super mooie dag. We willen daarom Margo Nijnatten bedanken voor deze dag en voor het ophalen van het mooie bedrag voor onze Stichting. Vanwege het slechte weer was de clinic op zondag afgelast.

12729190_1326924420666672_7617772750890036803_n                                           12814227_976082542485269_8536780151237721431_n

Op 28 februari hebben wij als stichting mee geholpen als vrijwilligers bij de Cross for the Crocus. Het was een mooie dag. De opkomst was groot. Wij willen ook de organisatie van The Cross of the Crocus bedanken voor het ophalen van het mooie bedrag.

12729211_984558378294399_793225723336083169_n

Koen is op 3 maart geopereerd. Ze hebben de tumor bij zijn bijnier verwijdert. De operatie is goed gegaan. Koen had na de operatie wel heel veel pijn.

Na een weekje mocht Koen nog lekker een paar dagen naar huis. Koen heeft genoten van deze dagen dat hij thuis was met zijn familie, vrienden en vriendin. Op zaterdag 12 maart is Koen met zijn vrienden naar de vrijwilligers avond geweest van Dongen ice. Koen heeft daar een mooie cheque in ontvangst mogen nemen voor onze Stichting. Wij willen de vrijwilligers en de organisatie van Dongen Ice hier hartelijk voor bedanken.

10342499_975423262527181_7628037584797156451_n

Vandaag 15 maart start Koen met de MBIG-behandeling. Koen heeft het er moeilijk mee hij ziet er echt tegen op. Maar Koen is Koen en gaat ook deze behandeling doorstaan. Koen we zijn trots op je en zijn er voor je dat weet je. Op 18 april krijgt Koen zijn 2e MBIG-Behandeling.

IMG-20150830-WA0003