Koen wat ben je toch een vechter.

Hoe gaat het nu met Koen?

Het jaar 2016 begon niet goed.

Koen ging op 2 januari naar het Benefiet toernooi. Dit toernooi hadden ze georganiseerd voor Koen. Wij willen V.V. Blauw-Wit’81 ook bedanken voor deze mooie dag. Koen voelde zijn eigen niet lekker had veel keelpijn. Maar deze dag wou hij toch niet missen. Het was de bedoeling dat hij even mee ging voetballen, maar dat liet zijn gezondheid niet toe. Wel deed er een team mee nl. familie koentje team. Dit team bestond uit zijn neven, achterneven en achternichtje. We willen Dennis Emmen, Remco Emmen, Ingrid van Vugt, Lars van Loon, Danny van Boxel, Maikel van Boxel en Marjolein Loonen bedanken, jullie waren een leuk team. We willen Blauw-Wit’81 bedanken voor het mooie bedrag wat ze opgehaald hebben deze dag.

20160103_120115_resized274-0082274-0100IMG_6305

Een mooie en emotionele dag was het. Koen voelde zijn eigen niet lekker en had heel erge keelpijn en koorts. Hij moest opgenomen worden in het ziekenhuis is Breda. Na een paar dagen onderzoek bleek dat zijn slokdarm beschadigd was van de chemo. Daar kwam de pijn vandaag. Ook kregen we te horen dat Koen een longontsteking had.

Op woensdagnacht  januari kreeg Koen het heel benauwd. Karin en Henk de ouders van Koen werden gebeld door het ziekenhuis. Koen was bang omdat hij het zo benauwd had en mijn zus de  moeder van Koen ging meteen naar het ziekenhuis. Koen zijn medicatie werd verhoogd en ook de prednison werd verhoogd. Donderdagmorgen voelde Koen zijn eigen nog niet goed. Er is toen contact opgenomen met het Prinses Maxima Centrum. Het was beter voor Koen om weer naar het Prinsen Maxima Centrum te gaan in Utrecht. De ambulance werd geregeld en Koen werd vervoerd naar het Prinses Maxima Centrum. Ik ben vanuit Zeeland meteen naar Utrecht gegaan en Karin ging thuis spullen ophalen voor te overnachten bij Koen in het Ziekenhuis. Koen kreeg zuurstof en veel medicatie. Eten kon Koen niet dus kreeg voeding via een infuus. Sondevoeding ging niet vanwege zijn beschadigde slokdarm. De ouders van Koen bleven om de beurt bij Koen slapen. Koen wilde niet alleen zijn. Op 19 januari voelde Koen zich weer wat beter. Koen wou graag naar huis. De verpleegsters zeiden tegen Koen als je gaat en kan eten mag je misschien wel een paar dagen naar huis. Dat was een oppepper voor Koen. Opa en Oma waren die dag op visite en deden gezellig een spelletje rummikub. Hij beloofde ons dat hij ging eten. Dat deed hij ook Koen ging weer beetjes eten. Op woensdag 20 januari mocht Koen laat in de middag naar huis. Hij was helemaal blij en vond het fijn dat hij op 22 januari naar de verjaardag kon van zijn lieve Opa. Koen heeft donderdag weer allerlei onderzoeken gehad. Het is spannend we wachten de uitslagen af. Zodra we meer weten kunt u het lezen.

Geschreven door Angelique